Cantades de caramelles 2026 a Bellver de Cerdanya
18:00h- Cantada a la Plaça Sant Roc 18:20h- Cantada a la Plaça de l'Arbre 18:30h- Cantada a la Plaça del Portal 19:00h- Cantades voltants de Bellver
18:00h- Cantada a la Plaça Sant Roc 18:20h- Cantada a la Plaça de l'Arbre 18:30h- Cantada a la Plaça del Portal 19:00h- Cantades voltants de Bellver
11:00h- Cantada a Éller 12:45h- Cantada a la Plaça Major de Bellver (sortida de missa)
11.00: Missa cantada a l'església de Santa Maria de Talló, amb la Coral Bellver de Cerdanya. 11.45: Caramelles amb la Coral Font de Talló a la plaça de Santa Maria de Talló. 12.00: Sardanes a Talló. 16.30: Aplec de la Font de Talló. 19.30: Ball de tarda al poliesportiu amb l'Orquestra Rosaleda.
Tema: Medicina natural, minerals i vitamines.
SINOPSIS: El dia que una cigonya viatgera arriba a la granja, la Mama Muu es planteja una pregunta: “On és casa meva realment?” Com pot saber del cert que el seu prat i la granja on viu són realment casa seva? Podria ser que hi hagués algun altre lloc encara millor en la immensitat del… Continuar llegint Cinexic: «La Mama Muu torna a casa»
Sinopsis: L'Eva és una dona d’uns 50 anys, casada des de fa més de vint i amb dos fills adolescents. Durant un viatge de negocis a Roma, l’Eva s’adona que vol tornar a enamorar-se abans que sigui “massa tard”. De tornada a Barcelona, l’Eva comença una nova vida, soltera i oberta al joc de la… Continuar llegint Cicle Gaudí «Mi amiga Eva»